biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62

Sponsorzy wiosennej edycji Targów Pracy Szczecin (27 marca 2019)

Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych oraz dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Japoński koncern założony w 1931 r. posiada ponad 70 fabryk opon na całym świecie i zatrudnia ponad 144000 pracowników.

 

Fabryka w Stargardzie jest jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych Bridgestone. Pracuje w niej prawie 1000 osób. W Bridgestone Stargard produkowane są wysokiej jakości opony do samochodów ciężarowych i autobusów (TBR), dystrybuowane na cały świat. W 2014 r. uruchomiono tu nowoczesną linię technologiczną do wytwarzania ekologicznych produktów - bieżników przygotowanych do ponownego nałożenia na opony ciężarowe. Jeszcze w 2018 roku w fabryce zakończy się III etap jej rozbudowy.

Więcej...

Więcej...

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. W trakcie 10-letniej działalności dzięki swojej kulturze organizacyjnej DGS powiększył liczbę pracowników ze 150 do ponad 2000 oraz rozwinął nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, oprogramowanie, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. 

 

W ramach DGS działają dwie organizacje, należące do grupy William Demant:

  • DGS Poland zajmuje się wdrażaniem nowych produktów oraz wytwarzaniem aparatów słuchowych i sprzętu diagnostycznego, a także prowadzi centrum dystrybucji z najnowocześniejszym magazynem wysokiego składowania. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów.
  • DGS Business Services odpowiada za obsługę finansową, zapewnienie jakości i wymagań prawnych oraz wsparcie firm grupy William Demant w obszarze IT. W ramach międzynarodowego zespołu Badań i Rozwoju (R&D), polscy i duńscy specjaliści tworzą oprogramowanie dla technologii stosowanych w najnowocześniejszych aparatach słuchowych oraz sprzęcie diagnostycznym.

 

W związku z przewidywanym wzrostem firma planuje zatrudnić ponad 60 osób do połowy 2019 roku. W obu spółkach szukamy ponad specjalistów różnych dziedzin – inżynierów, elektroników, programistów oraz księgowych, a także osób do takich działów jak Planowanie, Zakupy , IT czy HR. W DGS Poland chcemy również zatrudnić pracowników Produkcji i Magazynu.

 

Powody, dla których warto do nas dołączyć:

  • Pomagamy ludziom - Widzimy sens naszej pracy, robimy coś dobrego dla innych. Pomagamy osobom niedosłyszącym funkcjonować w codziennym życiu.
  • Działamy globalnie - W Polsce mamy realny wpływ na rozwiązania stosowane w całym świecie. Posiadamy oddziały w Danii, USA, Australii, Szwajcarii czy Francji. Możemy komunikować się w języku angielskim, będąc częścią międzynarodowych zespołów.
  • Tworzymy innowacje - Pracujemy w laboratoriach produkcyjnych. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, mamy własne zaplecze narzędziowe i zautomatyzowane centrum dystrybucji.
  • Nasza firma się rozwija - W Polsce zaczynaliśmy zatrudniając 150 osób, a dzisiaj jest już nas ponad 2 000 i wciąż rośniemy. Stale poszerzamy nasze kompetencje i otwieramy nowe działy.
  • Pracujemy w skandynawskim stylu - Wspólnie podejmujemy decyzje, wyrażając szacunek dla innych punktów widzenia, niezależnie od stanowiska. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i dbamy o przyjazną atmosferę w firmie.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Macrobond Financial Polska istnieje na szczecińskim rynku od 2008r. Zasadniczą misją firmy jest uproszczenie pracy z danymi ekonomicznymi i finansowymi, poprzez zapewnienie obszernej bazy danych wraz z najbardziej wydajnymi narzędziami, za pomocą których można m.in. budować raporty czy prowadzić analizę rynku.


Macrobond rozwija się w szybkim tempie a liczba etatów wzrasta z roku na rok. Dziś, po 10 latach od utworzenia, w szczecińskim oddziale zatrudnionych jest ponad 90 pracowników. To w tej chwili największe z istniejących biur Macrobond, co z pewnością ucieszy szczecinian rozglądających się za nowymi ofertami pracy. Rekrutacja na stanowiska analityków danych, programistów, IT helpdesk, specjalistów ds. konwersji danych oraz specjalistów ds. wsparcia
produktu prowadzona jest cyklicznie.


Macrobond stawia na stabilne zatrudnienie, otwartość i zaufanie do pracowników. Większość pracowników w Szczecinie pracuje przy przetwarzaniu danych, które bezpośrednio przekazywane są do naszej aplikacji i klientów. Słuchamy naszych pracowników i reagujemy na ich propozycje czy sugestie zmian.

METRO SERVICES PL to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych działających w ramach grupy kapitałowej METRO, globalnego lidera handlu detalicznego, działającego na terenie Europy oraz Azji.

 

Metro Services zajmuje się obsługą procesów finansowo księgowych z zakresu m. in. księgi głównej, środków trwałych, należności. Rozwijamy się prężnie w Szczecinie od 2012 roku. Do tej pory zatrudniliśmy już ponad 250 pracowników. W METRO SERVICES możesz liczyć na rozwój w wielu dziedzinach – zapewniamy szkolenia z zakresu księgowości, oprogramowania, kompetencji miękkich, oraz dofinansowanie do nauki języków obcych.

 

Z nami zdobędziesz doświadczenie w biznesie, ale też poszerzysz horyzonty kulturowe i językowe w międzynarodowym środowisku. Stawiamy na osoby obdarzone ciekawością i zdolnością myślenia analitycznego! Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Więcej...

Global Wind Service jest jedną z największych firm w Europie, oferującą instalacje oraz serwis turbin wiatrowych na całym świecie. W ciągu 10 lat działalności GWS zyskał doskonałą reputację i stał się preferowanym partnerem do pracy w swojej branży. Nasze dotychczasowe osiągnięcia obejmują prace w ponad 40 krajach - od Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Niemiec i Wielkiej Brytanii po Maroko, Afrykę Południową, Australię i Filipiny. Otworzyliśmy jednostki biznesowe w dziesięciu krajach, dzięki czemu szybko reagujemy na potrzeby rynku lokalnego.

 

Zatrudniamy ponad 850 osób i mocno wierzymy w długoterminowe inwestycje oraz rozwój naszych pracowników. Ich wiedza i doświadczenie sprawiają, że dostarczamy najlepsze rozwiązania o najwyższej jakości.

DUŃSKA TRADYCJA Salling Group to największa duńska firma z branży handlu detalicznego. Przejrzyste reguły, zdrowy rozsądek i zorientowanie na klienta to podstawa naszego sukcesu. Kierujemy się tymi zasadami od kiedy Herman Salling otworzył swój pierwszy sklep w 1960 roku.

 

Obecnie dysponujemy ponad 1,400 sklepami w czterech krajach: Danii, Szwecji, Polsce i Niemczech. Do grupy należą znane w Europie sieci handlowe: Bilka, Fotex, Salling, a także popularna w Polsce dyskontowa sieć Netto. Grupa zatrudnia ponad 51,000 osób, a każdego dnia sklepy Salling Group odwiedza ponad 1,4 miliona Klientów.

 

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZECINIE Salling Group Shared Service Center to wielofunkcyjna jednostka zarządzająca finansami i wszelkimi procesami biznesowymi zachodzącymi w Salling Group w całej Europie. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2013 roku, nasze biuro zlokalizowane jest nieopodal centrum Szczecina – kompleksie biurowym Baltic Business Park.

 

Oferty pracy kierujemy zarówno do absolwentów i osób, które chcą zdobyć doświadczenie w branży SSC/BPO jak również do wykwalifikowanych managerów i specjalistów, w takich działach jak księgowość, kontroling, IT, HR oraz Master Data.

Sponsor Główny

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

W Coloplast Business Centre jesteśmy nastawieni na wspieranie biznesu, będąc wewnętrznymi dostawcami usług i globalnymi partnerami w działalności naszej firmy. W naszym centrum możesz wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie do wdrażania i wspierania rozwiązań o dużej wartości dodanej.

 

Zajmujemy się rozwiązywaniem problemów, myśleniem strategicznymi, analizami opartymi na danych i tworzeniu innowacji. Charakteryzuje nas kilkanaście różnorodnych zespołów, których podstawową funkcją jest skuteczne wspieranie biznesu.

 

Zapraszamy do zespołu na stanowiska w działach księgowości, IT, administracji zamówień, marketingu i wielu innych. Zostań częścią naszego centrum, dołącz do firmy uznanej za the most beLOVEd SSC in Szczecin w 2018 roku!

 

Sprawdź nasze oferty pracy i dołącz do nas już dziś!

FairWind jest wiodącym dostawcą rozwiązań w zakresie instalacji i serwisu turbin wiatrowych na całym świecie. Z firmą FairWind współpracuje ponad 900 techników oraz około 200 pracowników biurowych - większość z nich pracuje w Szczecinie, gdzie znajduje się nasze największe biuro.

Habia Cable to innowacyjna firma z kapitałem szwedzkim, której przedmiotem działalności jest produkcja kabli stosowanych głównie w trudnych warunkach oraz w wymagających aplikacjach. Jako Habia Cable Sp. z o.o. zlokalizowana w Lubieszynie, k. Szczecina, zajmujemy się produkcją wiązek kablowych. Zatrudniamy pracowników na różnych stanowiskach, głównie w dziale produkcji, R&D, wsparcia technicznego i logistyki. Naszym pracownikom oferujemy ciekawą, pełną wyzwań i możliwości rozwoju pracę, jak również przejrzyste warunki zatrudnienia, pakiet medyczny i socjalny, perspektywy awansu i realizacji ambicji zawodowych oraz możliwość uczestniczenia w imprezach integracyjnych organizowanych dla naszych pracowników.

 

Dowiedz się więcej na naszej stronie.

Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego, inteligentnych usług i rozwiązań połączonych cyfrowo. Jako pionier w swojej branży firma Hiab zatrudnia ponad 3300 pracowników na całym świecie, którzy są skoncentrowani na zwiększaniu wydajności naszych klientów i kształtowaniu przyszłości inteligentnego przeładunku.

 

Oferta Hiab obejmuje najlepsze w swojej klasie żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe LOGLIFT i JONSERED, podwieszane wózki widłowe MOFFETT, urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO i ZEPRO. Usługa ProCareTM, wielokrotnie nagradzany system sterowania żurawiem HiVisionTM i platforma HiConnectTM są przykładem naszych nieustannych starań w dostarczaniu inteligentnych usług i połączonych rozwiązań, które dają naszym klientom dodatkowe korzyści. 

 

Hiab jest częścią Cargotec Corporation. W 2017 roku obroty firmy Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) wynosiły około 3,2 miliarda euro. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 11 000 pracowników. www.cargotec.com

Jesteśmy europejską firmą technologiczną działającą na rynku telekomunikacyjnym od ponad dziecięciu lat. Projektujemy i wytwarzamy urządzenia sieciowe w technologii Fiber-to-the-Home (FTTH), które dostarczają użytkownikom końcowym szerokopasmowy Internet, telefonię (VoIP) oraz telewizję (CATV / IPTV). Nasze produkty cechuje ponadprzeciętny design, najwyższa jakość wykonania oraz znakomite parametry techniczne, a my staramy się dopasowywać nasze rozwiązania do indywidualnych potrzeb Klientów. Nasz Zespół bardzo ceni sobie, że tworzymy własne produkty, również software, który jest instalowany w naszych urządzeniach - to my mamy wpływ na produkt ostateczny.

Więcej...

Bazując na ponad 35-letnim doświadczeniu, KK Wind Solutions jest silnym partnerem w tworzeniu systemów elektrycznych dla turbin wiatrowych. Zakres naszej działalności obejmuje dostarczanie kompleksowych systemów kontrolnych jak i systemów oraz podsystemów zarządzania oraz monitoringu turbiny.

 

Tworzymy dobrze współpracujący oraz dynamiczny zespół, o płaskiej strukturze organizacyjnej, dzięki czemu stawiane nam zadania realizujemy szybko oraz efektywnie, dostarczając tym samym maksymalne wartości dla klientów.

 

Nasza Wizja:

Wspieramy przyszłość zasilaną wiatrem

Nasza Misja:

Ulepszać, aby integrować

 

Jesteśmy ekspertami łączenia wiedzy technicznej oraz naszego wieloletniego doświadczenia, dzięki temu nieustannie tworzymy nowe, ulepszone rozwiązania dla energii wiatrowej. Na każdym etapie działania staramy się nie tylko spełniać oczekiwania, lecz również je przekraczać.

Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Jesteśmy częścią międzynarodowej korporacji Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV).

 

Zaopatrujemy w nasze maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Dzięki wdrożeniu wiodących na rynku rozwiązań przenoszenia ładunków i świadczenia usług, już co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar. Nasza nowoczesna fabryka zlokalizowana jest w Parku Przemysłowym Nowoczesnych Technologii w Stargardzie.

 

W naszym zakładzie znalazło zatrudnienie już ponad 900 osób w tym specjaliści z zakresu mechaniki, automatyki i elektrotechniki.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się o nas więcej i zobaczyć nasze maszyny, zapraszamy na stronę internetową

momox jest szóstym co do wielkości pracodawcą w niemieckiej gospodarce cyfrowej (trzeci co do wielkości w Berlinie). Z ponad 150 mln € przychodem i ponad 1.400 pracownikami nadal stale rośniemy. Jesteśmy wiodącym serwisem internetowym w Niemczech, dzięki któremu każdy może sprzedać używane książki, filmy, płyty CD, gry i ubrania.

 

Za pomocą strony internetowej www.momox.de skupujemy używane artykuły, a ich sprzedaż odbywa się poprzez nasze sklepy www.medimops.de oraz www.ubup.com. Sukcesywny rozwój naszej firmy, międzynarodowa działalność oraz rozbudowa spółki o dalsze branże spawiają, że nasz wzrost jest bardzo intensywny. Stale poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą się przyczynić do naszego wspólnego sukcesu.

 

Jeśli jesteś osobą entuzjastyczną i zaangażowaną, gotową do pracy na dwie zmiany i lubisz pracę z komputerem, dołącz do naszego zespołu w Stobnie, Przecławiu lub Szczecinie!

Odwiedź naszą stronę kariera.momox.biz

 

Oferujemy atrakcyjną stawkę godzinową, dodatek stażowy, premię frekwencyjną, zatrudnienie na umowę o pracę, bezpłatny transport autobusem pracowniczym, prywatną opiekę medyczną i wiele innych!.

Technologie Tworzyw Sztucznych (TTS) BUDUJ Z NAMI LUKSUSOWE JACHTY. Technologie Tworzyw Sztucznych (TTS), to firma budująca luksusowe jachty oceaniczne. Wyznaczamy nowe standardy jakości nie tylko dla Polski, ale i całego świata.

 

Nasze produkty znane są na całym świecie i są ozdobą najbardziej uznanych marin oraz portów. Mimo ogromnych sukcesów w branży jachtowej, nam wciąż jest mało. Chcemy tworzyć niezwykłe rzeczy z niezwykłymi ludźmi. TTS to miejsce, w którym każdy kreatywny człowiek znajdzie dla siebie dobre miejsce pracy. Inżynierowie, projektanci, kontrolerzy jakości, szkutnicy, pasjonaci żeglarstwa…

 

Zatrudniamy blisko 700 pracowników. Wraz z naszymi partnerami tworzymy grupę, która jest dzisiaj drugim co do wielkości producentem morskich jachtów żaglowych na świecie. Naszym pracownikom oferujemy pracę pełną wyzwań, a w wolnych chwilach rejsy na firmowym jachcie!

Zaciągnij się na pokład TTS!

Firma Vestas Poland Sp. z o.o. została utworzona w 2003 roku, jako organizacja zajmująca się serwisowaniem nowo zainstalowanych turbin wiatrowych.

 

Od chwili powstania, spółka dynamicznie się rozwijała, zyskując miano jedynego dostawcy kompleksowych usług serwisowych w kraju. Jesteśmy częścią duńskiej firmy Vestas Wind Systems A/S, globalnego lidera branży energetyki wiatrowej. Obecnie w spółkach Vestas w Polsce zatrudniamy 320 wykwalifikowanych pracowników, w tym ponad 150 doświadczonych techników, stale inwestując w podnoszenie ich kompetencji i wiedzy z zakresu najnowszych technologii.

 

Nasze biura znajdują w Szczecinie i Warszawie, a w całej Polsce posiadamy sieć lokalnych punktów serwisowych. Obecnie dynamicznie rozwijamy spółkę Vestas Service Delivery Center Szczecin – dedykowaną do operacyjnego wsparcia funkcji serwisu Vestas na całym świecie.

GAZ-SYSTEM to spółka o strategicznym znaczeniu dla polskiej gospodarki i jej bezpieczeństwa energetycznego. Zarządzamy siecią przesyłową na terenie całego kraju i umożliwiamy transport 17 miliardów m3 wysokometanowego gazu rocznie.

 

Odpowiadamy za całość procesu: transport od stacji początkowej do końcowego odbiorcy. Prowadzimy największe w Polsce inwestycje w obszarze energetyki gazowej m.in. rozbudowujemy Terminal LNG w Świnoujściu i realizujemy projekt Baltic Pipe. Rozwijamy także nowoczesne technologie i inicjujemy innowacje w branży energetycznej.

 

Dajemy stabilne zatrudnienie blisko 3000 osobom w 49 lokalizacjach w Polsce. Pracujemy z poszanowaniem natury i w kulturze dialogu. Społeczna odpowiedzialność naszych działań wpisana jest w DNA Spółki. Angażujemy się również w działalność charytatywną i dydaktyczną, wspieramy aktywności lokalne, instytucje oraz wydarzenia kulturalne.

JKS - Praca w Danii i Skandynawii

 

Jako pracownik tymczasowy w JKS jesteś zatrudniony przez nas, co oznacza, że jesteśmy Twoim pracodawcą, ale Twoja praca odbywa się w jednym z przedsiębiorstw, naszych klientów. Może to oznaczać, że pracujesz w różnych miejscach lub w wykonujesz prace w ramach jednej i tej samej umowy. Proces ten może mieć taki przebieg, że zaczynasz jako pracownik tymczasowy w JKS, aby po pewnym czasie otrzymać ofertę zatrudnienia w przedsiębiorstwie klienta. Istnieje wiele korzyści związanych z pracą jako pracownik tymczasowy.

 

Jeśli jesteś na początku kariery zawodowej, praca jako pracownik tymczasowy może być sposobem na uzyskanie przeglądu różnych branż i przedsiębiorstw. Zatrudnienie wiąże się bowiem z możliwością poznania nowych ludzi, rozbudowania sieci kontaktów i poszerzenia doświadczenia zawodowego. Zatrudnienie jako pracownik tymczasowy może być również wykorzystane do realizowania kariery zawodowej i sprawić, że Twojego życia zawodowe będzie bardziej dynamiczne i elastyczne. Bez względu na to, jakie zadanie otrzymasz jako pracownik tymczasowy, zdobywasz za zwyczaj duże doświadczenie w ciągu krótkiego czasu.

Ponad 2000

ofert pracy!

Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62