biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62

Sponsorzy jesiennej edycji Targów Pracy Szczecin (24 października 2018)

Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych oraz dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych. Japoński koncern założony w 1931 r. posiada ponad 70 fabryk opon na całym świecie i zatrudnia ponad 144000 pracowników.

 

Fabryka w Stargardzie jest jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych Bridgestone. Pracuje w niej prawie 1000 osób. W Bridgestone Stargard produkowane są wysokiej jakości opony do samochodów ciężarowych i autobusów (TBR), dystrybuowane na cały świat. W 2014 r. uruchomiono tu nowoczesną linię technologiczną do wytwarzania ekologicznych produktów - bieżników przygotowanych do ponownego nałożenia na opony ciężarowe. Jeszcze w 2018 roku w fabryce zakończy się III etap jej rozbudowy.

Więcej...

Więcej...

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. W trakcie 10-letniej działalności dzięki swojej kulturze organizacyjnej DGS powiększył liczbę pracowników ze 150 do ponad 2000 oraz rozwinął nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, oprogramowanie, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. 

 

W ramach DGS działają dwie organizacje, należące do grupy William Demant:

  • DGS Poland zajmuje się wdrażaniem nowych produktów oraz wytwarzaniem aparatów słuchowych i sprzętu diagnostycznego, a także prowadzi centrum dystrybucji z najnowocześniejszym magazynem wysokiego składowania. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów.
  • DGS Business Services odpowiada za obsługę finansową, zapewnienie jakości i wymagań prawnych oraz wsparcie firm grupy William Demant w obszarze IT. W ramach międzynarodowego zespołu Badań i Rozwoju (R&D), polscy i duńscy specjaliści tworzą oprogramowanie dla technologii stosowanych w najnowocześniejszych aparatach słuchowych oraz sprzęcie diagnostycznym.

 

W związku z przewidywanym wzrostem firma planuje zatrudnić ponad 200 osób do końca 2018 roku. W obu spółkach szukamy ponad 70 specjalistów różnych dziedzin – inżynierów, elektroników, programistów oraz księgowych, a także osób do takich działów jak Planowanie, Zakupy , IT czy HR. W DGS Poland chcemy również zatrudnić 130 pracowników Produkcji i Magazynu.

 

Powody, dla których warto do nas dołączyć:

  • Pomagamy ludziom - Widzimy sens naszej pracy, robimy coś dobrego dla innych. Pomagamy osobom niedosłyszącym funkcjonować w codziennym życiu.
  • Działamy globalnie - W Polsce mamy realny wpływ na rozwiązania stosowane w całym świecie. Posiadamy oddziały w Danii, USA, Australii, Szwajcarii czy Francji. Możemy komunikować się w języku angielskim, będąc częścią międzynarodowych zespołów.
  • Tworzymy innowacje - Pracujemy w laboratoriach produkcyjnych. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, mamy własne zaplecze narzędziowe i zautomatyzowane centrum dystrybucji.
  • Nasza firma się rozwija - W Polsce zaczynaliśmy zatrudniając 150 osób, a dzisiaj jest już nas ponad 2 000 i wciąż rośniemy. Stale poszerzamy nasze kompetencje i otwieramy nowe działy.
  • Pracujemy w skandynawskim stylu - Wspólnie podejmujemy decyzje, wyrażając szacunek dla innych punktów widzenia, niezależnie od stanowiska. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i dbamy o przyjazną atmosferę w firmie.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

LM Wind Power Blades by GE Renewable Energy Business jest wiodącym producentem łopat do turbin wiatrowych. Zajmujemy się także serwisowaniem naszych produktów. Zwracamy dużą uwagę na bezpieczeństwo, ergonomię i higienę pracy. Stwarzamy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla wszystkich naszych pracowników. Dbamy o zdrowie - oferując prywatną opiekę medyczną i dbając o profilaktykę.


Od 2017 roku jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu General Electric, dzięki czemu mamy do zaoferowania więcej możliwości rozwojowych naszym pracownikom.

 

  • W Goleniowie jesteśmy od 2008 roku i jesteśmy wiodącą fabryką w całej korporacji LM.
  • Aktualnie załoga liczy ponad 900 osób. Nasza lokalizacja w Przemysłowym Parku Goleniowskim rozrosła się o kolejną halę produkcyjną, z uwagi na wdrożenie nowej technologii i produkcji jeszcze dłuższych łopat.
  • Jesteśmy firmą o globalnym zasięgu i cenionym partnerem na rynkach całego świata, dostarczając innowacyjne rozwiązania naszym klientom.
  • Współpracujemy z lokalnymi władzami oraz uczelniami i szkołami, umożliwiamy praktyki najlepszym studentom, angażujemy się w różne inicjatywy socjalne, wspierając lokalną społeczność w regionie (udział w wydarzeniach sportowych, pomoc Domom Dziecka, lokalnym placówkom edukacyjnym).
  • W 2016 r. w Dani powstał prototyp łopaty 88,4 m. Pracownicy w liczbie ok.40 osób zostali oddelegowani do macierzystej fabryki znajdującej się w Kolding. Tam nasi koledzy wspólnie z ekspertami przyczynili się do powstania prototypu, który w tym samym roku pobił rekord najdłuższej łopaty na świecie.
  • Jednym z głównych przedsięwzięć w jakie zaangażowana jest fabryka LM w Goleniowie to budowa zakładu we Francji, oraz szkolenie tureckich pracowników na określonych stanowiskach, przygotowując ich do spranej działalności produkcyjnej w nowo powstałej fabryce w Bergama (Turcja);

 

Zapewniamy atrakcyjne warunki pracy, specjalistyczne szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym. Udział w programach szkoleniowych i kursach podnoszących kwalifikacje, nowe uprawnienia.

 

Jesteśmy firmą, która bardzo szybko się rozwija, stoimy przed wyzwaniem zatrudnienia najlepszych specjalistów z rynku pracy w obszarach: Inżynieria Produkcji, Kontrola Jakości, Utrzymanie Ruchu, Global IT Service Desk, a także pozyskania trzonu naszej działalności: pracowników produkcyjnych oraz techników serwisu.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Centrum dystrybucyjne e-commerce
Fulfilment Center East operated by Ingram Micro to centrum dystrybucyjne znanej, międzynarodowej firmy z sektora e-commerce branży modowej. Zlokalizowany w Goleniowskim Parku Przemysłowym nowoczesny magazyn obsługiwany jest przez firmę Ingram Micro – obecną od 40 lat na rynku organizację zatrudniającą globalnie 33 000 pracowników w 160 krajach. W Fulfilment Center East każdego dnia wysyłamy setki paczek dla Klientów w całej Europie dostarczając produkty ponad 20 marek modowych i life’stylowych.


Tutaj liczą się jednak przede wszystkim ludzie. Pracujemy według skandynawskiego modelu kultury organizacyjnej opierającego się o płaską strukturę organizacyjną, wzajemny szacunek i otwartość dialogu. Wspólnie tworzymy prestiżową organizację i przyjazne miejsce pracy, w którym gramy fair play, budujemy relacje, cenimy prawdziwe wartości, ale też poczucie humoru i bezpośredniość czy swobodę. Przykładamy ogromną wagę do komfortowych warunków pracy w postaci ciekawie zaprojektowanych przestrzeni biurowych, odpowiednią jakość posiłków, codzienną dawkę witamin w postaci świeżych owoców oraz mocno rozbudowany pakiet benefitów. Naszym pracownikom oferujemy darmowy transport, karty sportowe, opiekę zdrowotną, a także zniżki pracownicze czy 2 dodatkowe dni wolne.


Do naszego zespołu poszukujemy specjalistów na stanowiska biurowe, operacyjne oraz magazynowe. Dołącz do nas i kreuj swoją ścieżkę kariery w międzynarodowym środowisku, gdzie każdy ma realny wpływ na funkcjonowanie i rezultaty firmy.


Chcesz pracować z nami? Wyślij CV: jobs.goleniow@ingrammicro.com

Firma KK Wind Solutions jest wiodącym dostawcą systemów elektrycznych w przemyśle wiatrowym. KK Wind Solutions zdobywa swoją wiedzę w zakresie kontrolnych systemów elektrycznych od momentu, kiedy założyciele firmy w 1978 roku stworzyli system operacyjny dla pierwszej na świecie nowoczesnej turbiny wiatrowej. Kompleksowa działalność firmy skupia w sobie tworzenie sprzętu oraz oprogramowania, produkcję oraz serwis w terenie.

 

KK Wind Solutions dostarczyło już ponad 20 000 systemów kontrolnych dla turbin wiatrowych na całym świecie, w tym około 60 % systemów zainstalowanych na morskich farmach wiatrowych. Nowoczesna produkcja KK Wind Solutions Polska oparta na systemie Lean Manufacturing oferuje swoim pracownikom wysokie standardy stanowiskowe, wysokiej jakości narzędzia oraz zdrowe środowisko pracy.

Więcej...

Macrobond Financial Polska istnieje na szczecińskim rynku od 2008r. Zasadniczą misją firmy jest uproszczenie pracy z danymi ekonomicznymi i finansowymi, poprzez zapewnienie obszernej bazy danych wraz z najbardziej wydajnymi narzędziami, za pomocą których można m.in. budować raporty czy prowadzić analizę rynku.


Macrobond rozwija się w szybkim tempie a liczba etatów wzrasta z roku na rok. Dziś, po 10 latach od utworzenia, w szczecińskim oddziale zatrudnionych jest ponad 90 pracowników. To w tej chwili największe z istniejących biur Macrobond, co z pewnością ucieszy szczecinian rozglądających się za nowymi ofertami pracy. Rekrutacja na stanowiska analityków danych, programistów, IT helpdesk, specjalistów ds. konwersji danych oraz specjalistów ds. wsparcia
produktu prowadzona jest cyklicznie.


Macrobond stawia na stabilne zatrudnienie, otwartość i zaufanie do pracowników. Większość pracowników w Szczecinie pracuje przy przetwarzaniu danych, które bezpośrednio przekazywane są do naszej aplikacji i klientów. Słuchamy naszych pracowników i reagujemy na ich propozycje czy sugestie zmian.

METRO SERVICES PL to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych działających w ramach grupy kapitałowej METRO, globalnego lidera handlu detalicznego, działającego na terenie Europy oraz Azji.

 

Metro Services zajmuje się obsługą procesów finansowo księgowych z zakresu m. in. księgi głównej, środków trwałych, należności. Rozwijamy się prężnie w Szczecinie od 2012 roku. Do tej pory zatrudniliśmy już ponad 250 pracowników. W METRO SERVICES możesz liczyć na rozwój w wielu dziedzinach – zapewniamy szkolenia z zakresu księgowości, oprogramowania, kompetencji miękkich, oraz dofinansowanie do nauki języków obcych.

 

Z nami zdobędziesz doświadczenie w biznesie, ale też poszerzysz horyzonty kulturowe i językowe w międzynarodowym środowisku. Stawiamy na osoby obdarzone ciekawością i zdolnością myślenia analitycznego! Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Kim jesteśmy

Jaeger Polska Spółka z o.o. należy do Jaeger Group, sieci średniej wielkości firm, zatrudniających ponad 1000 pracowników w lokalizacjach w Niemczech, Holandii, Polsce, USA i Chinach. Jako dostawca certyfikowany zgodnie z normą DIN EN ISO 9001 i DIN ISO 14001 dla wszystkich sektorów przemysłu przetwórczego, opracowujemy i dostarczamy elementy konstrukcyjne wykonane ze wszystkich materiałów elastycznych i termoplastycznych  i to jako firma rodzinna od ponad 75 lat!

 

Gdzie jesteśmy

W zakładzie produkcyjnym w Gryfinie w pięknym otoczeniu pobliskiego lasu,  gdzie w nowej hali produkcyjnej pracuje ponad 110 pracowników, którzy mają także do dyspozycji nowoczesną  powierzchnią biurową. Zarządzanie projektami zorientowane na proces zapewnia nam krótki czas rozwoju produktu i samej produkcji. Dzięki naszym kryteriom jakościowym znajdujemy optymalne pod względem technicznym i ekonomicznym rozwiązanie dla wysokiej jakości komponentów, modułów i zespołów wykonanych z gumy, tworzyw sztucznych i metalu dla naszych klientów.

 

Co oferujemy

Odpowiedzialność, inicjatywa i zadowolenie naszych pracowników są warunkiem wstępnym, abyśmy z powodzeniem wspólnie pracowali i w oparciu o nowoczesne technologie produkcyjne, procesy handlowe i nasze kompetencje techniczne, tworzyli sukces całej grupy firm. Dlatego oferujemy naszym pracownikom elastyczne godziny pracy, pracę w niepełnym wymiarze godzin i liczne możliwości podnoszenie swoich kwalifikacji. Wspieranie młodych ludzi rozpoczynających pracę lub chcących uczyć się zawodu, jest dla nas szczególnie ważne. Nasza firma dba o zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, dlatego realizujemy z powodzeniem ideę work-life balance. Wydarzenia, które organizujemy poza dniem pracy dla naszych pracowników, takie jak turnieje piłkarskie, imprezy biegowe i pikniki firmowe są także nieodłączną częścią naszej kultury organizacyjnej.

Amazon to amerykańskie przedsiębiorstwo z największym na świecie sklepem internetowym. W Amazon wyznajemy cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Jako pierwsi na świecie zaoferowaliśmy m. in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa.

 

W Polsce obecni jesteśmy od 2014 roku i otworzyliśmy tu już pięć Centrów Logistyki E-Commerce: w Poznaniu, Sosnowcu, Kołbaskowie koło Szczecina oraz Wrocławiu, gdzie znajdują się dwa obiekty firmy, a także w Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku oraz oddział Amazon Web Services w Warszawie. Stałe zatrudnienie znalazło u nas już ponad 14 000 osób, które codziennie dbają o to, aby produkty dostępne na stronach firmy trafiły do klientów.

 

Oferujemy pensje na poziomie górnej granicy zarobków w branży i bardzo atrakcyjne świadczenia pozapłacowe. W Amazon dbamy o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pracowników, oferując im bezpieczne i komfortowe warunki pracy. Promujemy kulturę otwartego dialogu. Jesteśmy przekonani, że najskuteczniejszym sposobem, aby zrozumieć potrzeby naszych pracowników i odpowiednio na nie reagować jest bezpośredni kontakt i bliska współpraca. Bardzo zależy nam na tworzeniu długoterminowych miejsc pracy w Polsce oraz zapewnianiu wszystkim pracownikom świetnych perspektyw rozwoju zawodowego.

 

Więcej informacji nt. prowadzonych rekrutacji dostępnych jest na stronie: www.pracujwamazon.pl

Więcej...

Global Wind Service jest jedną z największych firm w Europie, oferującą instalacje oraz serwis turbin wiatrowych na całym świecie. W ciągu 10 lat działalności GWS zyskał doskonałą reputację i stał się preferowanym partnerem do pracy w swojej branży. Nasze dotychczasowe osiągnięcia obejmują prace w ponad 40 krajach - od Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Niemiec i Wielkiej Brytanii po Maroko, Afrykę Południową, Australię i Filipiny. Otworzyliśmy jednostki biznesowe w dziesięciu krajach, dzięki czemu szybko reagujemy na potrzeby rynku lokalnego. Zatrudniamy ponad 850 osób i mocno wierzymy w długoterminowe inwestycje oraz rozwój naszych pracowników. Ich wiedza i doświadczenie sprawiają, że dostarczamy najlepsze rozwiązania o najwyższej jakości.

DUŃSKA TRADYCJA Salling Group to największa duńska firma z branży handlu detalicznego. Przejrzyste reguły, zdrowy rozsądek i zorientowanie na klienta to podstawa naszego sukcesu. Kierujemy się tymi zasadami od kiedy Herman Salling otworzył swój pierwszy sklep w 1960 roku.

 

Obecnie dysponujemy ponad 1,400 sklepami w czterech krajach: Danii, Szwecji, Polsce i Niemczech. Do grupy należą znane w Europie sieci handlowe: Bilka, Fotex, Salling, a także popularna w Polsce dyskontowa sieć Netto. Grupa zatrudnia ponad 51,000 osób, a każdego dnia sklepy Salling Group odwiedza ponad 1,4 miliona Klientów.

 

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W SZCZECINIE Salling Group Shared Service Center to wielofunkcyjna jednostka zarządzająca finansami i wszelkimi procesami biznesowymi zachodzącymi w Salling Group w całej Europie. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 2013 roku, nasze biuro zlokalizowane jest nieopodal centrum Szczecina – kompleksie biurowym Baltic Business Park.

 

Oferty pracy kierujemy zarówno do absolwentów i osób, które chcą zdobyć doświadczenie w branży SSC/BPO jak również do wykwalifikowanych managerów i specjalistów, w takich działach jak księgowość, kontroling, IT, HR oraz Master Data.

BESTSELLER jest znaną na całym świecie firmą działającą w branży modowej. Założona w 1975 przez Merete oraz Troelsa Holch Povlsena duńska grupa kreuje przystępną modę dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci poprzez takie marki jak JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT i inne. Nasze produkty dostępne są poprzez własną sieć ponad 3000 sklepów, rozbudowaną sieć sklepów partnerskich oraz globalnie przez kanał E-Commerce. Przez ostatnie lata grupa E-Commerce rozwinęła się w dynamicznie funkcjonujący, silny zespół 230+ profesjonalistów z ponad 40 krajów.

 

W chwili obecnej realizujemy największy, strategiczny projekt w grupie BESTSELLER E-Commerce formułując dedykowane centrum e-commerce, zlokalizowane w Polsce, w Goleniowskim Parku Przemysłowym. Tu również znajduje się siedziba BESTSELLER STUDIOS – studio fotograficzne dostarczające zdjęcia modowe dla marek własnych, a także zewnętrznych, globalnych marek modowych.

 

Zaprojektuj swoją przyszłość – karierę w modzie! W BESTSELLER, zdobędziesz szansę by uczyć się, rozwijać, budować i mieć wpływ na swoją przyszłą karierę. Stań się częścią zorientowanego na pracę zespołową środowiska, gdzie Twoja praca liczy się dla Ciebie i dla wszystkich w BESTSELLER. To też miejsce do odkrywania talentów, skupiające nietuzinkowych ludzi, którzy chcą podjąć wyzwanie i rozwijać się dzięki zaufaniu, które w nich pokładamy. Dołącz do nas.

5000 pracowników, ponad 50 oddziałów na 4 kontynentach i ponad 1 milion ton złomu i rud metali, których wartość przekracza 3 mld euro to najważniejsze dane, które charakteryzują Grupę Cronimet – lidera branży recyclingu metali i handlu surowcami metalowymi.

 

Cronimet PL jest częścią międzynarodowej grupy - Cronimet Holding. Hurtowy handel złomem stali nierdzewnej oraz metalami nieżelaznymi, to główny przedmiot naszej działalności. Na polskim rynku firma działa od 2003r. Nasz wysoki standard obsługi oraz jakość świadczonych usług pozwalają nam z roku na rok pozyskiwać coraz więcej klientów i osiągać czołową pozycję na rynku.

 

Obecnie Cronimet PL posiada cztery oddziały w Polsce – w Kłopocie koło Inowrocławia, w Herbach koło Częstochowy, Mielcu oraz w Szczecinie, gdzie posiadamy nowoczesny terminal przeładunkowy z własnym placem i nabrzeżem, który ułatwia przeładunek z wagonów kolejowych na statki. 3 hektary powierzchni oraz najnowocześniejszy sprzęt do segregacji i załadunku złomu bezpośrednio na statki ułatwia ekspansję firmy na międzynarodowe rynki.

Ponad 2000

ofert pracy!

Ponad 100

pracodawców!

Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62