Habia Cable to innowacyjna firma z kapitałem szwedzkim, której przedmiotem działalności jest produkcja kabli stosowanych głównie w trudnych warunkach oraz w wymagających aplikacjach. Jako Habia Cable Sp. z o.o. zlokalizowana w Lubieszynie, k. Szczecina, zajmujemy się produkcją wiązek kablowych. Zatrudniamy pracowników na różnych stanowiskach, głównie w dziale produkcji, R&D, wsparcia technicznego i logistyki. Naszym pracownikom oferujemy ciekawą, pełną wyzwań i możliwości rozwoju pracę, jak również przejrzyste warunki zatrudnienia, pakiet medyczny i socjalny, perspektywy awansu i realizacji ambicji zawodowych oraz możliwość uczestniczenia w imprezach integracyjnych organizowanych dla naszych pracowników.

 

Dowiedz się więcej na naszej stronie. 

www.habia.com/kariera

Hyundai Engineering creates Best Value based on Best Quality and Best Services As a leading company in environment-friendly engineering, we are committed to customer satisfaction using top technology. At Hyundai Engineering, we work diligently to enhance quality of life for all by providing engineering solutions in a range of fields, including the process plant, power & energy plant, infrastructure and environmental sectors. With our many years of experience, outstanding technologies and talents as our foundation, we are expanding our fields to construction, housing and renewable energy to create higher customer value.

 

Hyundai Engineering Co., Ltd. - Polimery Police Project Hyundai Engineering will build the first in Poland petrochemical complex producing polypropylene, which will be built in Police. The investment will be built on the area of Grupa Azoty in Police. The contract amounts to 1 billion Euro. The polypropylene produced by the company is to go entirely to the Polish market, this means that in a few years Poland could be entirely self-sufficient in terms of this product. Polypropylene is used in the automotive and food industries the new petrochemical complex will consist of: propane dehydrogenation installation (PDH installation), polypropylene production installation (PP installation), packaging system, storage, logistics and forwarding of polypropylene, as well as auxiliary installations with interconnections and a transshipment and storage terminal including port equipment for unloading and storing propane and ethylene from sea-going vessels.

biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62

Sponsorzy jesiennej edycji Targów Pracy Szczecin (23 października 2019)

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy Demant. W trakcie 12-letniej działalności dzięki swojej kulturze organizacyjnej DGS powiększył liczbę pracowników ze 150 do ponad 2500 oraz rozwinął nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, oprogramowanie, zapewnienia jakości, finansów i logistyki.

 

W ramach DGS działają dwie organizacje, należące do grupy William Demant:

  • DGS Poland zajmuje się wdrażaniem nowych produktów oraz wytwarzaniem aparatów słuchowych i sprzętu diagnostycznego, a także prowadzi centrum dystrybucji z najnowocześniejszym magazynem wysokiego składowania. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów.
  • DGS Business Services odpowiada za obsługę finansową, zapewnienie jakości i wymagań prawnych oraz wsparcie firm grupy Demant w obszarze IT. W ramach międzynarodowego zespołu Badań i Rozwoju (R&D), polscy i duńscy specjaliści tworzą oprogramowanie dla technologii stosowanych w najnowocześniejszych aparatach słuchowych oraz sprzęcie diagnostycznym.

 

W obu spółkach szukamy specjalistów z różnych dziedzin – inżynierów, elektroników, programistów oraz księgowych, a także osób do takich działów jak Planowanie, Zakupy , IT czy HR. W DGS Poland chcemy również zatrudnić pracowników Produkcji i Magazynu.

 

Powody, dla których warto do nas dołączyć:

  • Pomagamy ludziom - Widzimy sens naszej pracy, robimy coś dobrego dla innych. Pomagamy osobom niedosłyszącym funkcjonować w codziennym życiu.
  • Działamy globalnie - W Polsce mamy realny wpływ na rozwiązania stosowane w całym świecie. Posiadamy oddziały w Danii, USA, Australii, Szwajcarii czy Francji. Możemy komunikować się w języku angielskim, będąc częścią międzynarodowych zespołów.
  • Tworzymy innowacje - Pracujemy w laboratoriach produkcyjnych. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, mamy własne zaplecze narzędziowe i zautomatyzowane centrum dystrybucji.
  • Nasza firma się rozwija - W Polsce zaczynaliśmy zatrudniając 150 osób, a dzisiaj jest już nas ponad 2 500 i wciąż rośniemy. Stale poszerzamy nasze kompetencje i otwieramy nowe działy.
  • Pracujemy w skandynawskim stylu - Wspólnie podejmujemy decyzje, wyrażając szacunek dla innych punktów widzenia, niezależnie od stanowiska. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i dbamy o przyjazną atmosferę w firmie.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Global Wind Service jest jedną z największych firm w Europie, oferującą instalacje oraz serwis turbin wiatrowych na całym świecie. W ciągu 10 lat działalności GWS zyskał doskonałą reputację i stał się preferowanym partnerem do pracy w swojej branży. Nasze dotychczasowe osiągnięcia obejmują prace w ponad 40 krajach - od Stanów Zjednoczonych, Finlandii, Niemiec i Wielkiej Brytanii po Maroko, Afrykę Południową, Australię i Filipiny. Otworzyliśmy jednostki biznesowe w dziesięciu krajach, dzięki czemu szybko reagujemy na potrzeby rynku lokalnego.

 

Zatrudniamy ponad 850 osób i mocno wierzymy w długoterminowe inwestycje oraz rozwój naszych pracowników. Ich wiedza i doświadczenie sprawiają, że dostarczamy najlepsze rozwiązania o najwyższej jakości.

Grupa Azoty Zakłady Chemiczne „Police” S.A. to jedna z największych firm chemicznych
w Polsce, niekwestionowany lider polskiego rynku nawozów wieloskładnikowych i jedyny
producent bieli tytanowej w Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą między innymi
następujące spółki zależne:


Grupa Azoty Police Serwis Sp. z o.o. , która specjalizuje się w pracach serwisowych,
remontowych, montażowych, a także w świadczeniu usług z zakresu automatyki, elektryki,
elektrotechniki oraz usług kontrolno-pomiarowych na rzecz Grupy Azoty Zakłady
Chemiczne „Police” S.A., jak i klientów zewnętrznych.


Grupa Azoty Polyolefins S.A., która realizuje największą inwestycję petrochemiczną w Polsce i Europie
Środkowej – projekt „Polimery Police”. W jej efekcie, do końca 2022 roku zostanie
uruchomiona nowoczesna instalacja zdolna wyprodukować blisko 440 tys. ton polipropylenu
rocznie i zatrudniająca ponad 350 osób.


Praca w każdej ze spółek to: możliwości indywidualnego rozwoju, stabilność, dobre zarobki
oraz znakomity pakiet socjalny.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

LM Wind Power Blades by GE Renewable Energy Business jest wiodącym producentem łopat do turbin wiatrowych. Zajmujemy się także serwisowaniem naszych produktów. Zwracamy dużą uwagę na bezpieczeństwo, ergonomię i higienę pracy. Stwarzamy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla wszystkich naszych pracowników. Dbamy o zdrowie - oferując prywatną opiekę medyczną i dbając o profilaktykę.

 

Aktualnie załoga liczy ponad 900 osób. Nasza lokalizacja w Przemysłowym Parku Goleniowskim rozrosła się o kolejną halę produkcyjną, z uwagi na wdrożenie nowej technologii i produkcji jeszcze dłuższych łopat.

 

Współpracujemy z lokalnymi władzami oraz uczelniami i szkołami, umożliwiamy praktyki najlepszym studentom, angażujemy się w różne inicjatywy socjalne, wspierając lokalną społeczność w regionie (udział w wydarzeniach sportowych, pomoc Domom Dziecka, lokalnym placówkom edukacyjnym).

 

Zapewniamy atrakcyjne warunki pracy, specjalistyczne szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym. Udział w programach szkoleniowych i kursach podnoszących kwalifikacje, nowe uprawnienia.

 Jesteśmy firmą, która bardzo szybko się rozwija, stoimy przed wyzwaniem zatrudnienia najlepszych specjalistów z rynku pracy w obszarach: Inżynieria Produkcji, Kontrola Jakości, Utrzymanie Ruchu, Global IT Service Desk, a także pozyskania trzonu naszej działalności: pracowników produkcyjnych oraz techników serwisu.

 

Icotera develops and delivers innovative FTTH gateways, routers, access points and software monitoring solutions to leading fiber operators in Europe. Our Headquarters is based in Denmark, while all of our R&D and Customer Support is located in Poland. Our hardware and software development is done in-house, guaranteeing our Customers the exact quality they need. Here you will contribute to an exciting future in an environment where we strive to use latest technologies and trends to develop our products and solutions

Leroy Merlin jest jednym z liderów na rynku dystrybucji materiałów budowlanych oraz artykułów wyposażenia domów i ogrodów. Jesteśmy obecni w 14 krajach na 4 kontynentach. Należymy do przedsiębiorstwa ADEO. Leroy Merlin Polska to ponad 11 000 pracowników. Wspólnie tworzymy unikalne rozwiązania dla klientów w 64 sklepach wielopowierzchniowych. W 2012 roku powołaliśmy do życia Fundację Leroy Merlin. Od sierpnia 2016 r. z dumą wspieramy Reprezentację Polski w piłce nożnej jako Oficjalny Sponsor.

 

Dołącz do nas! Aplikuj na: www.kariera.leroymerlin.pl

 

Kogo szukamy?

Poszukujemy pracowników w następujących zawodach: Doradca Klienta, Kasjer, Magazynier oraz stanowiska specjalistyczne do Centrali.

 

Jak przebiega proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz na www.kariera.leroymerlin.pl
  2. Spotkasz się z pracownikiem działu rekrutacji
  3. Porozmawiasz z bezpośrednim przełożonym
  4. Zaprosimy Cię na spotkanie z Dyrektorem Sklepu lub Pionu
  5. Dołączysz do najlepszego zespołu!

 

Dlaczego warto u nas pracować?

Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie i rozumiemy, że każdy ma prawo do błędu. Nasi pracownicy mogą liczyć na szereg unikalnych benefitów będących integralną częścią naszej kultury organizacyjnej: premie i akcjonariat, rozwój i szkolenia, fundusz mieszkaniowy, umowę o pracę, smartfon i to co nas najbardziej wyróżnia to świetna atmosfera – razem tworzymy zgrany zespół.

Adres strony www.kariera.leroymerlin.pl

Eurovia, międzynarodowy lider w zakresie budownictwa drogowego i kolejowego, produkcji kruszyw drogowych i recyklingu materiałów budowlanych, reprezentuje Grupę Vinci w 15 krajach na całym świecie. To wiodący wykonawca w dziedzinie robót publicznych, rozwijający szeroką gamę produktów i technologii dedykowanych realizacji inwestycji drogowych i zagospodarowaniu przestrzeni miejskich.

 

Eurovia w Polsce to 35 lokalizacji i ponad tysiąc zatrudnionych pracowników zatrudnionych w głównych obszarach firmy:

  • budownictwo drogowe i kolejowe
  • produkcja mieszanek mineralno-asfaltowych, emulsji i asfaltów modyfikowanych,
  • produkcja kruszyw,
  • serwis i utrzymanie infrastruktury drogowej.

 

Poprzez realizację lokalnych projektów wspieramy rozwój oraz wzrost ekonomiczny regionów. Jesteśmy zawsze blisko naszych klientów i użytkowników naszych realizacji – od projektu, poprzez wykonanie oraz późniejsze utrzymanie infrastruktury drogowej. Mając na uwadze wyzwania związane z użytecznością w obszarze mobilności, łączymy w naszej pracy przemysł, technologię i kompetencję naszych specjalistów, aby dostarczyć optymalnych korzyści zarówno naszym klientom, jak i użytkownikom naszych realizacji.

Amazon poszukuje pracowników w centrach logistycznych w całej Polsce. W zależności od potrzeb, prowadzimy rekrutacje na stanowiska stałe, tymczasowe oraz specjalistyczne w centrach logistycznych w rejonie Poznania, Wrocławia, Sosnowca, Łodzi oraz Szczecina.

 

Praca w Amazon to przejrzyste zasady, konkurencyjne stawki oraz szeroki pakiet korzyści. Amazon jest najszybciej rozwijającą się firmą na świecie, która oferuje pensje na poziomie górnej granicy zarobków w branży i bardzo atrakcyjne świadczenia pozapłacowe. W Amazon dbamy o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pracowników, oferując im bezpieczne i komfortowe warunki pracy. Promujemy kulturę otwartego dialogu.

 

Jesteśmy przekonani, że najskuteczniejszym sposobem, aby zrozumieć potrzeby naszych pracowników i odpowiednio na nie reagować jest bezpośredni kontakt i bliska współpraca. Bardzo zależy nam na tworzeniu długoterminowych miejsc pracy w Polsce oraz zapewnianiu wszystkim pracownikom świetnych perspektyw rozwoju zawodowego.

Technologie Tworzyw Sztucznych (TTS) Technologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o. zwycięzca tegorocznego konkursu Pracodawca Roku organizowanego przez Północną Izbę Gospodarczą to firma stawiająca na rozwój swoich pracowników. Jesteśmy pozytywną grupą ludzi, która z pasją tworzy wyjątkowy produkt – luksusowe jachty, znane i nagradzane na całym świecie. Czujemy się częścią lokalnej społeczności, zapewniając miejsca pracy, przyczyniając się do rozwoju społeczno-gospodarczego. Mimo ogromnych sukcesów w branży jachtowej, nam wciąż jest mało. Chcemy tworzyć niezwykłe rzeczy z niezwykłymi ludźmi.

 

Zatrudniamy blisko 700 pracowników. Wraz z naszymi partnerami tworzymy grupę, która jest dzisiaj drugim co do wielkości producentem morskich jachtów żaglowych na świecie. Naszym pracownikom oferujemy pracę pełną wyzwań, a w wolnych chwilach rejsy na firmowym jachcie!Buduj z nami luksusowe jachty!  www.yachtech.pl

Urząd Morski w Szczecinie jest, obok Gdyni i Słupska, jednym z trzech urzędów morskich w Polsce. Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie jako terenowy organ administracji morskiej przy pomocy urzędu morskiego realizuje swoje kompetencje, wynikające przede wszystkim z ustawy z dnia 21 marca 1991 r. o obszarach morskich Rzeczypospolitej Polskiej i administracji morskiej.

 

Misją Urzędu Morskiego w Szczecinie jest zapewnienie jak najwyższego poziomu bezpieczeństwa żeglugi, ochrony życia na morzu oraz ochrony brzegów i środowiska morskiego przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższych standardów profesjonalnej obsługi klientów.

 

Urząd prowadzi wielomiliardowe inwestycje związane z rozwojem i utrzymaniem infrastruktury zapewniającej dostęp do portów morskich. Siedzibą Urzędu Morskiego w Szczecinie jest zabytkowy budynek Czerwonego Ratusza. Ponadto wiele komórek organizacyjnych Urzędu jest rozlokowanych w terenie.

Firma Vestas Poland Sp. z o.o. została utworzona w 2003 roku, jako organizacja zajmująca się serwisowaniem nowo zainstalowanych turbin wiatrowych.

 

Od chwili powstania, spółka dynamicznie się rozwijała, zyskując miano jedynego dostawcy kompleksowych usług serwisowych w kraju. Jesteśmy częścią duńskiej firmy Vestas Wind Systems A/S, globalnego lidera branży energetyki wiatrowej. Obecnie w spółkach Vestas w Polsce zatrudniamy 350 wykwalifikowanych pracowników, w tym ponad 150 doświadczonych techników, stale inwestując w podnoszenie ich kompetencji i wiedzy z zakresu najnowszych technologii.

 

Nasze biura znajdują w Szczecinie i Warszawie, a w całej Polsce posiadamy sieć lokalnych punktów serwisowych. Obecnie dynamicznie rozwijamy spółkę Vestas Service Delivery Center Szczecin Sp. z o.o. – dedykowaną do operacyjnego wsparcia funkcji serwisu Vestas na całym świecie.

Więcej...

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej, czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

 

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

 

Zachęcamy naszych pracowników do kreowania siebie, szukania nowych ścieżek, o których wcześniej nawet by nie śnili i sprawiamy, żeby stało się to realne. A wszystko to w bardzo rodzinnej i przyjaznej atmosferze, gdzie nie ma rzeczy niemożliwych.

 

Zostań częścią naszego centrum, dołącz do firmy uznanej za the most beLOVEd SSC in Szczecin w 2018 roku!

Więcej...

Więcej...

Macrobond Financial Polska istnieje na szczecińskim rynku od 2008r. Zasadniczą misją firmy jest uproszczenie pracy z danymi ekonomicznymi i finansowymi, poprzez zapewnienie obszernej bazy danych wraz z najbardziej wydajnymi narzędziami, za pomocą których można m.in. budować raporty czy prowadzić analizę rynku.

 

Macrobond rozwija się w szybkim tempie a liczba etatów wzrasta z roku na rok. Dziś, po 11 latach od utworzenia, w szczecińskim oddziale zatrudnionych jest ponad 120 pracowników, w gronie których dalej są pracownicy, którzy otwierali biuro w Szczecinie w 2008 roku. To w tej chwili największe z istniejących biur Macrobond, nasze inne biura znajdują się w Malmo, Nowym Jorku, Frankfurcie, Lizbonie, Londynie i Hongkongu. Rekrutacja na stanowiska analityków danych, programistów, IT helpdesk, specjalistów ds. konwersji danych oraz specjalistów ds. wsparcia produktu prowadzona jest cyklicznie.

 

Macrobond zapewnia stabilne zatrudnienie, otwartość i zaufanie do pracowników. Większość pracowników w Szczecinie pracuje przy przetwarzaniu danych, które bezpośrednio przekazywane są do naszej aplikacji i klientów. Słuchamy naszych pracowników i reagujemy na ich propozycje czy sugestie zmian.

Bridgestone Corporation to japoński koncern z tradycjami, działamy na rynku już od 1931 roku. Jesteśmy największym na świecie producentem opon i dostawcą rozwiązań mobilnych. Bridgestone jest Oficjalnym Partnerem Igrzysk Olimpijskich.

 

W fabryce w Stargardzie produkujemy opony do samochodów ciężarowych i autobusów, które dystrybuowane są na cały świat. W 2014 r. uruchomiono u nas nowoczesną linię technologiczną do wytwarzania ekologicznych produktów - bieżników przygotowanych do ponownego nałożenia na opony ciężarowe.

 

Pracuje u nas ponad 1000 osób. Każdego dnia podejmujemy nowe wyzwania, dbamy o rozwój pracowników i ich zadowolenie z pracy. Jesteśmy liderem na rynku. Nieustannie doskonalimy się, tworząc WSPANIAŁE MIEJSCE PRACY.

Więcej...

Więcej...

Co robimy w Szczecinie?

Jesteśmy oddziałem największej duńskiej firmy z branży handlu detalicznego. Działamy jako centrum usług biznesowych, w którym obsługujemy procesy zachodzące w naszych europejskich spółkach. Głównie zajmujemy się finansami, IT i zarządzaniem danymi dla takich marek, jak: Bilka, Fotex, Salling czy dobrze znanej w Polsce — sieci dyskontowej Netto.

 

Co robimy globalnie?

Historia Salling Group sięga ponad 100 lat. To, co zaczęło się jako mały sklep z draperią w 1906 roku, dziś jest międzynarodową grupą handlową, zatrudniającą ponad 53 000 pracowników. Prowadzimy sklepy, sprzedaż internetową, kawiarnie, restauracje i wiele innych projektów dobrze znanych marek, w czterech europejskich krajach: Danii, Szwecji, Niemczech i w Polsce.

METRO SERVICES PL to jedno z międzynarodowych centrów usług wspólnych działających w ramach grupy kapitałowej METRO, globalnego lidera handlu detalicznego, działającego na terenie Europy oraz Azji. W skład grupy METRO wchodzą m.in. Real i Makro.

 

W METRO Services zajmujemy się obsługą procesów finansowo księgowych z zakresu m. in. księgi głównej, środków trwałych czy należności. Rozwijamy się prężnie w Szczecinie od 2012 roku. Do tej pory zatrudniliśmy już ponad 350 pracowników. Rekrutacja trwa, dlatego niedawno otworzyliśmy drugie biuro w centrum miasta.

 

W METRO Services możesz liczyć na rozwój w wielu dziedzinach – zapewniamy szkolenia z zakresu księgowości, oprogramowania, kompetencji miękkich oraz dofinansowanie nauki języków obcych. Z nami zdobędziesz doświadczenie w biznesie, ale też poszerzysz horyzonty kulturowe i językowe w międzynarodowym środowisku. Stawiamy na osoby obdarzone ciekawością i zdolnością myślenia analitycznego!

 

Więcej informacji o naszej firmie znajdziesz na stronie internetowej www.metroservices.pl oraz naszych profilach na Facebooku i LinkedIN.

Więcej...

Sponsor Główny

Więcej...

Ponad 2000

ofert pracy!

Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62