biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62

 

Sponsorzy Targów Pracy Szczecin (26 kwietnia 2018)

Bridgestone to czołowy światowy producent opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, motocykli, maszyn rolniczych, samolotów oraz maszyn do robót ziemnych oraz dostawca rozwiązań w zakresie bieżnikowania Bandag dla samochodów ciężarowych.

 

Japoński koncern założony w 1931 r. posiada ponad 70 fabryk opon na całym świecie i zatrudnia ponad 144 000 pracowników. Fabryka w Stargardzie jest jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych Bridgestone. Pracuje w niej ponad 800 osób.

 

W Bridgestone Stargard produkowane są wysokiej jakości opony do samochodów ciężarowych i autobusów (TBR), dystrybuowane na cały świat. W 2014 r. uruchomiono tu nowoczesną linię technologiczną do wytwarzania ekologicznych produktów - bieżników przygotowanych do ponownego nałożenia na opony ciężarowe.

Więcej...

Więcej...

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. W trakcie 10-letniej działalności dzięki swojej kulturze organizacyjnej DGS powiększył liczbę pracowników ze 150 do ponad 2000 oraz rozwinął nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, oprogramowanie, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. 

 

W ramach DGS działają dwie organizacje, należące do grupy William Demant:

  • DGS Poland zajmuje się wdrażaniem nowych produktów oraz wytwarzaniem aparatów słuchowych i sprzętu diagnostycznego, a także prowadzi centrum dystrybucji z najnowocześniejszym magazynem wysokiego składowania. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów.
  • DGS Business Services odpowiada za obsługę finansową, zapewnienie jakości i wymagań prawnych oraz wsparcie firm grupy William Demant w obszarze IT. W ramach międzynarodowego zespołu Badań i Rozwoju (R&D), polscy i duńscy specjaliści tworzą oprogramowanie dla technologii stosowanych w najnowocześniejszych aparatach słuchowych oraz sprzęcie diagnostycznym.

 

Firma planuje zatrudnić ponad 300 osób w 2018 roku. W obu spółkach szukamy ponad 130 specjalistów różnych dziedzin – inżynierów, elektroników, programistów oraz księgowych, a także osób do takich działów jak Planowanie, Zakupy , IT czy HR. W  DGS Poland chcemy również zatrudnić 170 pracowników Produkcji i Magazynu.

 

Powody, dla których warto do nas dołączyć:

  • Pomagamy ludziom - Widzimy sens naszej pracy, robimy coś dobrego dla innych. Pomagamy osobom niedosłyszącym funkcjonować w codziennym życiu.
  • Działamy globalnie - W Polsce mamy realny wpływ na rozwiązania stosowane w całym świecie. Posiadamy oddziały w Danii, USA, Australii, Szwajcarii czy Francji. Możemy komunikować się w języku angielskim, będąc częścią międzynarodowych zespołów.
  • Tworzymy innowacje - Pracujemy w laboratoriach produkcyjnych. Wykorzystujemy nowoczesne technologie, mamy własne zaplecze narzędziowe i zautomatyzowane centrum dystrybucji.
  • Nasza firma się rozwija - W Polsce zaczynaliśmy zatrudniając 150 osób, a dzisiaj jest już nas ponad 2 000 i wciąż rośniemy. Stale poszerzamy nasze kompetencje i otwieramy nowe działy.
  • Pracujemy w skandynawskim stylu - Wspólnie podejmujemy decyzje, wyrażając szacunek dla innych punktów widzenia, niezależnie od stanowiska. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i dbamy o przyjazną atmosferę w firmie.

Więcej...

Więcej...

BUDUJ  Z NAMI LUKSUSOWE JACHTY

 

Technologie Tworzyw Sztucznych (TTS), to firma budująca luksusowe jachty oceaniczne. Wyznaczamy nowe standardy jakości nie tylko dla Polski, ale i całego świata. Nasze produkty znane są na całym świecie i są ozdobą najbardziej uznanych marin oraz portów. Mimo ogromnych sukcesów w branży jachtowej, nam wciąż jest mało. Chcemy tworzyć niezwykłe rzeczy z niezwykłymi ludźmi.
 

TTS to miejsce, w którym każdy kreatywny człowiek znajdzie dla siebie dobre miejsce pracy. Inżynierowie, projektanci, kontrolerzy jakości, szkutnicy, pasjonaci żeglarstwa… Jest nas już prawie 800, ale dalej szukamy kandydatów do naszej załogi. Naszym pracownikom oferujemy pracę pełną wyzwań, a w wolnych chwilach rejsy na firmowym jachcie!
Zaciągnij się na pokład. Warto.

 

Technologie Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.
Ul. Prosta 28, Łozienica
72-100 Goleniów
www.yachtech.pl
rekrutacja@ttspraca.pl

Więcej...

Habia Cable to innowacyjna firma z kapitałem szwedzkim, której przedmiotem działalności jest produkcja kabli stosowanych głównie w trudnych warunkach oraz w wymagających aplikacjach.  Jako Habia Cable Sp. z o.o. zlokalizowana w Lubieszynie, k. Szczecina,  zajmujemy się produkcją wiązek kablowych. Współpracujemy z wieloma uznanymi firmami na całym świecie.

 

Grupa Habia Cable zatrudnia ok. 600 pracowników na całym świecie. W Polsce jako Habia Cable Sp. z o.o. zatrudniamy  pracowników na różnych stanowiskach, głównie w dziale produkcji, R&D, wsparcia technicznego i logistyki.  

 

Naszym pracownikom oferujemy ciekawą, pełną wyzwań i możliwości rozwoju, pracę w międzynarodowym środowisku, jak również przejrzyste warunki zatrudnienia, pakiet medyczny i socjalny, możliwość rozwijania się i podnoszenia swoich umiejętności (szeroki pakiet kursów, szkoleń), perspektywy awansu i realizacji ambicji zawodowych oraz możliwość  uczestniczenia w imprezach integracyjnych organizowanych dla naszych pracowników. 

 

Habia Cable oferuje również ciekawe praktyki  z zakresu badań i rozwoju.

 

Zapraszamy inżynierów i specjalistów, którzy szukają nowych wyzwań i możliwości rozwoju!

 

Dowiedz się więcej na naszej stronie www.habia.com

momox jest szóstym co do wielkości pracodawcą w niemieckiej gospodarce cyfrowej (trzeci co do wielkości w Berlinie). Z ponad 150 mln € przychodem i ponad 1.300 pracownikami nadal stale rośniemy. Jesteśmy wiodącym serwisem internetowym w Niemczech, dzięki któremu każdy może sprzedać używane książki, filmy, płyty CD, gry i ubrania.

 

Za pomocą strony internetowej www.momox.de skupujemy używane artykuły, a ich sprzedaż odbywa się poprzez nasze sklepy www.medimops.de oraz www.ubup.com.

 

Sukcesywny rozwój naszej firmy, międzynarodowa działalność oraz rozbudowa spółki o dalsze branże sprawiają, że nasz wzrost jest bardzo intensywny. Stale poszukujemy entuzjastycznych osób, które chcą się przyczynić do naszego wspólnego sukcesu.

Więcej...

LM Wind Power Blades by GE Renewable Energy Business jest wiodącym producentem łopat do turbin wiatrowych. Zajmujemy się także serwisowaniem naszych produktów.
Zwracamy dużą uwagę na bezpieczeństwo, ergonomię i higienę pracy. Stwarzamy przyjazne i bezpieczne miejsce pracy dla wszystkich naszych pracowników. Dbamy o zdrowie - oferując prywatną opiekę medyczną i dbając o profilaktykę.


Od 2017 roku jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu General Electric, dzięki czemu mamy do zaoferowania więcej możliwości rozwojowych naszym pracownikom.

 

 

  • W Goleniowie jesteśmy od 2008 roku i jesteśmy wiodącą fabryką w całej korporacji LM.
  • Aktualnie załoga liczy ponad 900 osób. Nasza lokalizacja w Przemysłowym Parku Goleniowskim rozrosła się o kolejną halę produkcyjną, z uwagi na wdrożenie nowej technologii i produkcji jeszcze dłuższych łopat.
  • Jesteśmy firmą o globalnym zasięgu i cenionym partnerem na rynkach całego świata, dostarczając innowacyjne rozwiązania naszym klientom.
  • Współpracujemy z lokalnymi władzami oraz uczelniami i szkołami, umożliwiamy praktyki najlepszym studentom, angażujemy się w różne inicjatywy socjalne, wspierając lokalną społeczność w regionie (udział w wydarzeniach sportowych, pomoc Domom Dziecka, lokalnym placówkom edukacyjnym).
  • W 2016 r. w Dani powstał prototyp łopaty 88,4 m. Pracownicy w liczbie ok.40 osób zostali oddelegowani do macierzystej fabryki znajdującej się w Kolding. Tam nasi koledzy wspólnie z ekspertami przyczynili się do powstania prototypu, który w tym samym roku pobił rekord najdłuższej łopaty na świecie.
  • Jednym z głównych przedsięwzięć w jakie zaangażowana jest fabryka LM w Goleniowie to budowa zakładu we Francji, oraz szkolenie tureckich pracowników na określonych stanowiskach, przygotowując ich do spranej działalności produkcyjnej w nowo powstałej fabryce w Bergama (Turcja);

 

Zapewniamy atrakcyjne warunki pracy, specjalistyczne szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego w środowisku międzynarodowym. Udział w programach szkoleniowych i kursach podnoszących kwalifikacje, nowe uprawnienia.

 

Jesteśmy firmą, która bardzo szybko się rozwija, stoimy przed wyzwaniem zatrudnienia najlepszych specjalistów z rynku pracy w obszarach: Inżynieria Produkcji, Kontrola Jakości, Utrzymanie Ruchu, Global IT Service Desk, a także pozyskania trzonu naszej działalności: pracowników produkcyjnych oraz techników serwisu.

Więcej...

Vestas Poland Sp. z o.o. została utworzona w 2003 roku, jako firma zajmująca się serwisowaniem nowo zainstalowanych turbin wiatrowych. Od chwili powstania, spółka systematycznie rosła, zyskując miano jedynego dostawcy kompleksowych usług serwisowych w kraju. 

 

Jesteśmy częścią duńskiej firmy Vestas Wind Systems A/S, globalnego lidera branży energetyki wiatrowej.
 
Obecnie Vestas Polska zatrudnia blisko 300 wykwalifikowanych pracowników, w tym ponad 120 doświadczonych techników, stale inwestując w podnoszenie ich kompetencji i wiedzy z zakresu najnowszych technologii. 

 

Nasze biura znajdują w Szczecinie i Warszawie, a w całej Polsce posiadamy 19 lokalnych punktów serwisowych. Obecnie dynamicznie rozwijamy także funkcje globalne: Service Delivery Center w naszym szczecińskim biurze oraz Global Sourcing i Supplier Quality Engineering w biurze w Warszawie.

Więcej...

Randstad Polska, jeden z liderów na polskim rynku doradztwa personalnego i pracy tymczasowej, jest częścią holenderskiego Randstad Holding nv. 

 

Randstad jest zaufanym partnerem dla firm, które potrzebują wsparcia w poszukiwaniu pracowników tymczasowych (w tym także rekrutacji i zarządzania dużymi grupami pracowników w siedzibie klienta) i stałych, w tym specjalistów w zakresie finansów, informatyki, inżynierii oraz w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu.

 

Randstad wspiera także pracodawców fachowym doradztwem i analizami rynku pracy. Pomaga w procesach rozliczania pracowników i zarządzania dokumentacją kadrową.

 

Poszukujących zatrudnienia specjaliści Randstad wspierają w odnajdywaniu najlepszej pracy, która odpowiada ich potrzebom i kwalifikacjom. Tworzą w ten sposób przyjazną przestrzeń komunikacji między pracownikami a pracodawcami.

 

Randstad sięga po nowoczesne technologie tak, by służyły one wygodzie poszukujących pracy i pracodawców. Działa globalnie, ale i lokalnie. Na co dzień ze specjalistami Randstad spotkać się można w jednym z ponad 140 biur w Polsce.

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Więcej...

Duńska Tradycja - Centrum Usług Wspólnych w Szczecinie


Dansk Supermarked Group Shared Service Center to wielofunkcyjna jednostka zarządzająca finansami i wszelkimi procesami biznesowymi zachodzącymi w spółkach Grupy w całej Europie. 


Największa duńska firma z branży handlu detalicznego, dysponująca ponad 1,500 sklepami w czterech krajach: Danii, Szwecji, Polsce i Niemczech, która zatrudnia ponad 51,000 osób.


Oferty pracy kierujemy zarówno do absolwentów i osób, które chcą zdobyć doświadczenie w branży SSC/BPO w takich działach jak księgowość, kontroling, IT, HR oraz Master Data, jak również do wykwalifikowanych managerów i specjalistów.


Swoboda i odprężenie to charakterystyczne modele skandynawskiej kultury organizacji. Nasi koledzy z Centrali w Danii, nazywają to Hygge. 


Nasz sukces  tworzą pracownicy, dlatego stwarzamy możliwości ciągłego rozwoju, a dzięki istniejącym benefitom inwestujemy w motywowanie naszego zespołu. Ciągłe poszerzanie kompetencji i zakresu odpowiedzialności naszych pracowników jest naszym priorytetem. 


Jeśli rozwój ma dla Ciebie znaczenie - sprawdź, jak może wyglądać Twoja ścieżka kariery i doskonalenie Twoich umiejętności zawodowych.

State Street to światowy lider wśród dostawców usług finansowych. Zatrudniamy specjalistów w 30 działach w Krakowie i Gdańsku. Oferowane stanowiska obejmują pełen zakres procesu zarządzania księgowością funduszy inwestycyjnych. Typowe role to: Księgowy ds.Funduszy Inwestycyjnych, Specjalista ds. Wyceny, Administrator ds. Instrumentów Pochodnych, Księgowy ds. Sprawozdawczości Finansowej, Analityk Finansowy, Analityk ds. Ryzyka.

 

Oferujemy pracę z widokiem na:
Rozwój - szkolenia techniczne i warsztaty umiejętności miękkich oraz programy dofinansowania dokształcenia (np. studia podyplomowe); zajęcia językowe w grupach; programy mentoringu. Benefity - wszechstronny i elastyczny pakiet świadczeń socjalnych, uwzględniający prywatną opiekę medyczną; ubezpieczenie na życie; karty sportowe typu Multisport czy bilety do kina. Dobrą atmosferę i pracę zespołową.

 

Udało nam się stworzyć środowisko pracy, w którym nasi pracownicy czują się zaangażowani, docenieni, a także otrzymują wsparcie niezbędne do wykorzystania w pełni ich potencjału. Nasi pracownicy angażują się w działalność globalnych komitetów pracowniczych, co umożliwia poznawanie osób z różnych działów i krajów. Dodatkowym atutem jest dogodna lokalizacja naszych biur.

Więcej...

Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego, inteligentnych usług i rozwiązań połączonych cyfrowo. Jako pionier w swojej branży firma Hiab zatrudnia ponad 3000 pracowników na całym świecie skoncentrowanych na zwiększaniu wydajności naszych klientów i kształtowaniu przyszłości inteligentnego przeładunku.


Oferta Hiab obejmuje najlepsze w swojej klasie żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe LOGLIFT i JONSERED, podwieszane wózki widłowe MOFFETT, urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO i ZEPRO. Usługa ProCareTM, wielokrotnie nagradzany system sterowania żurawiem HiVisionTM i platforma HiConnectTM są przykładem naszych nieustannych starań w dostarczaniu inteligentnych usług i połączonych rozwiązań, które dają naszym klientom dodatkowe korzyści. www.hiab.com

 

Hiab jest częścią Cargotec Corporation. W 2016 roku obroty firmy Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) wynosiły około 3,5 miliarda euro. Przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 11 000 pracowników. www.cargotec.com

 

BUILT TO PERFORM oznacza, że produkujemy wysokiej jakości żurawie, z których jesteśmy dumni. Wybieramy właściwe materiały. Projektujemy z myślą o niezawodności, wszechstronności i bezpieczeństwie. Na świecie robimy to od ponad 70 lat.

 

Od kilku lat żurawie przeładunkowe projektujemy i produkujemy również w Polsce. Zakład produkcyjny HIAB w Stargardzie obecnie zatrudnia już ponad 600 osób. Poza montownią w Polsce zlokalizowana jest również nowoczesna lakiernia (malowanie metodą nDurance) oraz działy rozwojowo-badawcze, w których projektowane i udoskonalane są nowe i obecne na rynku modele żurawi przeładunkowych oraz innowacyjne systemy sterowania (np. HiVision).

 

Zapraszamy do kontaktu: kariera@hiab.com
Połącz się z nami: #hiabglobal

Kalmar jest liderem w zakresie produkcji maszyn do przeładunku kontenerów, automatyki portowej i serwisu. Zaopatrujemy w nasze maszyny: operatorów portowych i terminalowych, centra dystrybucji oraz przemysł ciężki. Co czwarty kontener na świecie jest przemieszczany za pomocą rozwiązań Kalmar.

www.kalmarglobal.com

 

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) zapewnia inteligentniejsze rozwiązania w zakresie przepływu ładunków w celu usprawnienia codziennych operacji transportowych dzięki wdrożeniu wiodących na rynku rozwiązań przenoszenia ładunków i świadczenia usług. Firmy Kalmar, Hiab i MacGregor w ramach obszarów działalności Cargotec stały się pionierami w swojej dziedzinie.

 

Dzięki swojej unikalnej pozycji w portach, na morzu i na drogach lądowych firmy te zoptymalizowały globalny przepływ ładunków, oferując klientom zrównoważoną wartość dodaną. Całkowita sprzedaż Cargotec w 2017 roku wyniosła około 3,3 mld EUR przy zatrudnieniu ponad 11 000 pracowników.

www.cargotec.com

Więcej...

Amazon to największy na świecie sklep internetowy, z którego korzysta już setki milionów klientów. W Polsce jesteśmy obecni od 2014 roku, gdzie otworzyliśmy dotychczas cztery centra logistyki e-commerce – dwa w podwrocławskich Bielanach, jedno pod Poznaniem oraz jedno pod Szczecinem. Stałe zatrudnienie znalazło u nas już ponad 10 000 osób, które codziennie dbają o to, aby produkty dostępne na stronach firmy trafiły do klientów.


Oferujemy pensje na poziomie górnej granicy zarobków w branży i bardzo atrakcyjne świadczenia pozapłacowe. W Amazon dbamy o bezpieczeństwo i dobre samopoczucie pracowników, oferując im bezpieczne i komfortowe warunki pracy. Promujemy kulturę otwartego dialogu. Jesteśmy przekonani, że najskuteczniejszym sposobem, aby zrozumieć potrzeby naszych pracowników i odpowiednio na nie reagować jest bezpośredni kontakt i bliska współpraca. Bardzo zależy nam na tworzeniu długoterminowych miejsc pracy w Polsce oraz zapewnianiu wszystkim pracownikom świetnych perspektyw rozwoju zawodowego.

 

Więcej informacji nt. prowadzonych rekrutacji dostępnych jest na stronie: www.pracujwamazon.pl

WITAJ W FIEGE!

Grupa FIEGE jest jednym z największych dostawców usług logistycznych w Europie. W Polsce jesteśmy obecni od ponad 20 lat, a z naszych innowacyjnych rozwiązań korzystają znane, europejskie i światowe marki z branży modowej, motoryzacyjnej, farmaceutycznej i AGD.

 

CO NAS ŁĄCZY Z ZALANDO?

Potrzeba pracy sporej grupy osób, by modne ubrania i dodatki trafiły do klientów największego w Europie sklepu internetowego Zalando, z którym FIEGE współpracuje od wielu lat. To między innymi dzięki naszej codziennej pracy Zalando gwarantuje ponad 20. milionom swoich klientów w Europie obsługę zamówień na najwyższym poziomie i przede wszystkim na czas! W zeszłym roku , w Gardnie k. Szczecina, razem z Zalando otworzyliśmy kolejne centrum dystrybucyjne, w którym docelowo zatrudnimy nawet 3 500 osób.

 

KOGO SZUKAMY?

Szukamy sumiennych i odpowiedzialnych osób, które chcą stać się częścią naszego zespołu na dłużej. Nie stawiamy barier, zatrudniamy osoby w różnym wieku. W przypadku większości stanowisk, nie wymagamy specjalnych umiejętności – wszystkiego nauczymy się wspólnie.
 

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

Oferujemy Ci zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, bezpłatną prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowane ubezpieczenie na życie, obiady za 1 zł w naszej kantynie, dodatkowe 2 dni urlopu i dofinansowanie do Twoich wymarzonych wakacji, możliwość nauki i rozwoju (darmowe lekcje języka angielskiego, Akademia Rozwoju FIEGE, program awansów wewnętrznych) oraz pakiet benefitów do wyboru – Ty decydujesz, bo nie wszyscy lubimy to samo :).

 

Dołącz do naszego zespołu! Pełną informację na temat aktualnych rekrutacji znajdziesz na naszej stronie gardno.fiege.pl

 

Ponad 2000

ofert pracy!

Ponad 80

pracodawców!

Skontaktuj się z nami

e-mail: biuro@targipracy.szczecin.pl

tel. 91 350 82 62, fax. 91 350 03 21 

ul. Sowińskiego 72D/8
70-236 Szczecin